Id | Autor | Tytuł | Wydawnictwo | Dział |
---|---|---|---|---|
21669 | Ambler T. | Marketing od A do Z
Tytuł: Marketing od A do Z Autor: Ambler T. Dział: 159.9 - psychologia Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej szkoły biznesu Kraków 1999 |
Wydawnictwo Profesjonalnej szkoły biznesu Kraków 1999 | 159.9 - psychologia |
23227 | Białecki K. | Elementy marketingu eksportowego
Tytuł: Elementy marketingu eksportowego Autor: Białecki K. Dział: 159.9 - psychologia Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1970 |
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1970 | 159.9 - psychologia |
24163 | Dach Z. Red. | Kontrowersje wokół korzyści i kosztów integracji Polski z Unią Europejską
Tytuł: Kontrowersje wokół korzyści i kosztów integracji Polski z Unią Europejską Autor: Dach Z. Red. Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie Chrzanów 1999 |
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Marketingu w Chrzanowie Chrzanów 1999 | 33 - ekonomia |
24200 | Dietl J. | Marketing: wybrane zagadnienia
Tytuł: Marketing: wybrane zagadnienia Autor: Dietl J. Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1977 |
Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne Warszawa 1977 | 33 - ekonomia |
25173 | Dziwisz S. Kard. | wiadectwo
Tytuł: wiadectwo Autor: Dziwisz S. Kard. Dział: 929 JP II - życie Jana Pawła II Wydawnictwo: TBA Komunikacja Marketingowa Sp.z o.o. Warszawa 2007 |
TBA Komunikacja Marketingowa Sp.z o.o. Warszawa 2007 | 929 JP II - życie Jana Pawła II |
23224 | Rogoziński K. red. | Marketing usług profesjonalnych: Materiały z drugiej konferencji 22-23 maja 2000 roku : Jakość usług profesjonalnych
Tytuł: Marketing usług profesjonalnych: Materiały z drugiej konferencji 22-23 maja 2000 roku : Jakość usług profesjonalnych Autor: Rogoziński K. red. Dział: 159.9 - psychologia Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Poznań 2000 |
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu Poznań 2000 | 159.9 - psychologia |
23223 | Rogoziński K. red. | Marketing usług profesjonalnych: Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji 21-22 maja 2001 roku: Kultura organizacyjna- osobowość profesjonalisty
Tytuł: Marketing usług profesjonalnych: Materiały z trzeciej międzynarodowej konferencji 21-22 maja 2001 roku: Kultura organizacyjna- osobowość profesjonalisty Autor: Rogoziński K. red. Dział: 159.9 - psychologia Wydawnictwo: Wydano przez Katedra usług: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 2001 |
Wydano przez Katedra usług: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu 2001 | 159.9 - psychologia |
23225 | Sztucki T. | Marketing: sposób myślenia, system działania
Tytuł: Marketing: sposób myślenia, system działania Autor: Sztucki T. Dział: 159.9 - psychologia Wydawnictwo: Agencja Wydawnicza Placet Warszawa 1992 |
Agencja Wydawnicza Placet Warszawa 1992 | 159.9 - psychologia |
4472 | Westwood, John | Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta.
Tytuł: Marketing plan czyli Jak zdobyć klienta. Autor: Westwood, John Dział: 33 - ekonomia Wydawnictwo: Warszawa Business Press 1988 ISBN: 8390079852 Hasła przedmiotowe: Marketing ; poradnik; Przedsiębiorstwo ; planowanie ; |
Warszawa Business Press 1988 | 33 - ekonomia |